The Chase

When the leaves fell down you were my lover 当树叶飘零,你是我的爱人
Winter taught me you were my friend 冬天让我知道,你是我的朋友
When the spring came 'round I'd often wonder 当春天来临的时候,我会想
Will the summer bring you back again? 夏天是否会将你再带回来
But now I know 但现在我知道
With you it's about thechase 于你,这只是我的一场追逐(单恋)
You're not getting anything from me 你不会要我的任何东西
With you it's about thechase 于你,这只是一场追逐
You're not getting anything from me 你不需要我的任何东西
I try to find a new direction 我试着找一个新的方向
You wait on every corner turn 任何一个转角,你仿佛都在那,等待着我
But the minute I ask your attention 但是当我想吸引你的注意
You turn on your heels and I get burned 你转身而去,我心灼伤
At least I know 至少我知道
At least I know 至少我知道
With you it's about thechase 于你,这只是一场追逐
You're not getting anything from me 你不需要我的任何东西
With you it's about thechase 于你,这只是一场追逐
You're not getting anything, 你不需要我的任何东西
getting anything, getting anything from me 不需要,不需要我的任何东西
Like day and night I know as much as you 就像白天黑夜一样清楚,我和你一样清楚
With you it's about thechase 于你,这只是我的一场追逐
Still every path, it leads me back to you 可是依然,任何一条小径,都将我心带回到你那里
With you it's about thechase 于你,这只是我的一场追逐
It's like a disease, I am not doing well 就像一种病,我没有抵抗力
I know it's not easy but it's easy to tell 我知道这不容易,但是却很容易辨别
It's easy to tell 很容易辨别
It's easy to tell with y ou, yeah 对你,很容易辨别(指“你不爱我”这件事?)
uyeah
with u is about, with u is about the chase (is about the chase)于你,于你,这是我一个人的追逐(一个人的追逐)
u're not getting anything form me 你不要我的任何东西
~with u is about the chase
u're not getting anything ,getting anything today~
with u is about the chase
dear goodnigh 亲爱的,晚安

评论

© 多远γα | Powered by LOFTER